باکس طلقی

باکس طلقی

باکس طلقی (Acrylic Transparent Boxes) یکی از اقلام ضروری برای نگهداری لوازم تزئینی، زینتی، گل و.. مورد استفاده قرار می گیرد. دیواره های این طلق از ورق پلکسی گلاس شفاف ساخته شده و دسترسی به شی را غیر ممکن‌ می سازد. این باکس ها از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به شیشه دارند اما وجود ویژگی و مزایا همانند نشکن بودن، پرتاب نشدن تکه ها، شفافیت بالا و… باعث شده جزء بهترین محصول در میان مشتریان قرار بگیرد. در این ادامه این‌ مطلب به بررسی جعبه طلقی و انواع آن اشاره می کنیم.

باکس طلقی ادامه مطلب »

برش CNC چوب

دستگاه برش CNC چوب

یکی از ابزار های برش که امروزه جزء پرطرفدار ترین محصول در کارگاه های چوب و نجاری شناخته می شود، دستگاه برش CNC چوب است. این دستگاه با وجود قطعات و مانیتور پیشرفته طرح اولیه شما را ذخیره و آن روی چوب ام دی اف پیاده می کند.

دستگاه برش CNC چوب ادامه مطلب »

آینه چسبی

ورق آینه چسبی

ورق آینه چسبی از جمله ورق‌ های پرکاربردی است که بیش ترین کاربرد آن در تزیین دکوراسیون، نماسازی داخلی منزل و… است. شاید تاکنون برایتان پیش آمده باشید به دنبال چنین محصولی برای زیبا کردن بخشی از منزل باشید، این محصول همان ورق پلکسی گلاس است تنها با اندکی تغییر، که در ادامه بیش‌تر به آن می‌پردازیم.

ورق آینه چسبی ادامه مطلب »

پلکسی طلایی

پلکسی طلایی

پلکسی طلایی همانند سایر محصولات پلکسی گلاس جذابیت و طرفداران بسیار زیادی دارد. این محصول به دلیل وزن سبک، مقاومت بالا و رنگ فوق العاده‌ ای که دارد توانسته جایگاه ویژه ‌ای در دکوراسیون داخلی منزل، ساخت ماکت، تزیینات داخلی و از این قبیل مورد استفاده قرار بگیرد. پلکسی گلاس طلایی سطح آینه‌ ای داشته و از آن گاهی به عنوان آینه معمولی در زندگی روزمره یاد می‌ شود.

پلکسی طلایی ادامه مطلب »

ورق ام دی اف

ورق ام دی اف (MDF)

ورق ام دی اف نوعی ورق فشرده ای است که امروزه جایگزین چوب طبیعی شده و در بسیاری از مصارف و صنایع مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این محصول به دلیل دوام و مقاومت بالایی که دارد کاربرد آن افزایش یافته و اغلب برای ساخت کمد دیواری، کابینت و.. از آن بهره می‌ برند. چوب ام دی اف انواع مختلفی دارد که از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با هم ندارند. حال در این مقاله قصد داریم انواع MDF، قیمت و ابعاد آن را مورد بررسی قرار دهیم.

ورق ام دی اف (MDF) ادامه مطلب »

ورق اکریلیک

ورق اکریلیک

ورق اکریلیک از جمله ورق‌ های پلی متیل متاکریلات است که امروزه در بازار با نام شیشه اکرولیک نیز شناخته می شود. این محصول به دلیل ویژگی و کاربرد های بسیاری که دارد در بازار طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. شاید برایتان سوال باشد منظور از ورق اکرولیک چه نوعی ورقی است؟ کم تر افرادی هستند که در این باره اطلاع کافی دارند اما این موضوع به قدری برایتان جالب و مفید است که توصیه می‌ کنیم حتما نوشته را تا پایان مقاله مطالعه کنید.

ورق اکریلیک ادامه مطلب »

سبد خرید
پیمایش به بالا